basfingrar,




ska till budapest med klassen, i maj. intressant.

Jag vill ha rosiga kinder och slanka ben. Bara för att ha. Tänk vad mycket man vill ha. Ha. H. A. Jag tror det är bättre att bli glad för dem där små extra sakerna. Som när jag vandrade hem i natten förra veckan. Då gick jag ensam på gatan, det var helt vindstilla, isande kallt och stjärnklart. Så hörde jag plötsligt ett ljud av en massa små klackar springandes framför mig. Så såg jag en hög och smal gestalt. Sen två. Ett hjort par sprang vingligt runt på asfalten. Det är då man får en känsla av, ja, vad? kan inte sätta ord på det. Men just då kände jag lyckliga drag genom mig.
Nu ska jag läsa. pow

+++Update måndag morgon. Ny tandborste. Mjuk som en babyrumpa. Det är inte många som har. Vaccingardasil idag. Aouch. pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0