Hammer on.





Lördag morgon. Igår var jag arg. Arg på livet. På mitt liv. Mitt tomma liv. Jag är femton år. Jag vill ha kul! Igår hade jag lite folk över, jätte trevligt. Men sen blir allt tråkigt, dem stack vid åtta (?) Jag somnade i soffan. Jag läste ut min bok. På en fredag kväll. Mitt liv är som ett knäckebröd. Det finns inget roligt. Jag har vänner och så, men fy fan. Igår ville jag bara sticka ut och supa. Slippa tänka. Men vet du vad? Jag får inte, jag kan inte. Har ju mitt förbud, om jag inte dricker tills jag är arton får jag hela mitt körkort betalt. Om jag klarar det tills jag går ut nian får jag halva betalt. Jag var så säker på att jag skulle klara det. Men mitt liv är så tråkigt att jag nästan torkar ut. fuck you all.

Kommentarer
Postat av: victoria

åh! jag älskar att ta kort på sådant som är smått!

2009-11-14 @ 15:38:18
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/victoria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0