svartamoln.


fuck, jag skulle ju få ut all min aggression här. Så har jag glada färger och få ord. Min aggression blogg.

Jag har en blogg för min halft om halft glada sida. Och den här bloggen för att få skriva av mig. För just nu, mitt i mina tonårs år, är allt väldigt obegripligt och förvirrande. Vem är man? Vad vill man göra med livet? Så nu kan det komma långa texter. Sådana inga behöver läsa. Jag tror inte att jag är olycklig. I vissa stunder, ja. Men är oftast det där glada personen. Men på denna bloggen är jag den där ungen med tankar och gråtklumpar.
Klagomoln.

peace out,

Kommentarer
Postat av: Carita

åh, min dagbok fungerar på det sättet för mig typ. alla förvirrade tonårstankar får liksom inte plats i ens huvud alla gånger

2009-11-08 @ 14:40:31
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: a.

still amazing.

2009-11-08 @ 19:06:18
URL: http://raben-schwarz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0