Framtiden



Varje gång jag läser mitt horoskop, vågen, blir jag nästan lite skrämd. För de stämmer nästan varje gång! Någon som känner igen sig ?

Idag började jag dagen med en timme tennis. Det känns alltid så mycket bättre när man har tränat. Nu är jag på båda benen igen!
Man blir oftast lättare känslosam när man suttit hemma hela dagen och inte gjort någonting. Och saken blir inte bättre när några av sina närmaste börjar hacka på en. Nej, det kändes inte som en jätte bra start. Men starten kan komma när som helst! Som idag. Passar mig utmärkt. Det är nog väldigt viktigt för mig att enbart koncentrera sig på det posetiva. Och alla möjligheter!
Jo detta med mitt horoskop. Just där stod det att jag kan få det lite jobbigt i början, men sedan lossnar det. Det känns som det! Och att sommaren kommer bli mycket bra osv. Visst är det lite löjligt, då jag inte är en sådan person som tror på saker som dessa. Men det gör inget. Tror nästan att det är bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0